lørdag 6. april 2013

Ørret fiske i Oslofjord

                                               
             Ser det er mange som begynner og bli vår---- nå.
Og dessverre har vi mye is enda.Har selv fisket mye i Oslofjord/Drammenfjord.
Og det er ikke uvanlig og få noen store utras og høye hopp bakk båten,
 Selv Har jeg sjø-ørret på 98cm og dette var dessverre gytefisk som fikk leve.
En sjø-ørret på 98cm kunde fort ha rundet 10kg. så dem finnes der ute..
Selv er jeg ingen mester i trolling eller sjø ørret fiske men tenkte jeg kunde dele ut fiske plassene mine:-)
Der det er strekket med rødt er er di fiskeplassene som har levert meg mest fisk..
Dette vil si fisk over 60 cm.. ikke under. alle disse plassene har levert meg 4kg ørret.
april er en veldig bra fiske månede etter sjø-ørret. så er bare og ta båten og komme seg ut..
                  



                               
                                

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar