søndag 14. april 2013

NY KALESJE TIL BÅTEN

DA kom endelig dagen for og skaffe seg kalesje.. Ringte rundt i hele fjor høst og hørte på priser og ble bare dårligere og dårligere får hver tlf jeg tok.. Prisene lå på mellom 23 til 25 tusen og flere takket nei til denne jobben, dette pga at det ville bli veldig vanskelig og få pent.
Tok tilslutt kontakt med  RHJ AS i Degernes og han kom på eget initiativ hjemme og tittet på båten, noe jeg satt stor pris på... Han gikk over båten og tittet, sa at dette tar mye tid og ville bli veldig krevende. Men som den positive personen han er sa han: "Men alt kan fikses.."

Havnet litt i tenkeboksen på hva jeg skulle gjøre,
1) vente og beholde den provisoriske jeg lagde selv i fjor
2) spille og vinne i lotto (som sagt kalesje er ikke billig), men dette var vel ganske usannsynlig.

Sende så RHJ AS en mail og spurte om eventuelt et samarbeid..
Tok ikke lange tiden før jeg fikk en tlf og vi ble enig om et  samarbeide.. Noe som jeg ble veldig glad for, endelig kunne drømmen om en kalesje bli realitet.

Leverte båten til RHJ AS 1.april og han skulle begynne på båten påfølgende uke.
Gikk spent hele uken å ventet på tlf om at den var ferdig.
Var veldig spent på resultatet, har jo sett noen båter av samme type som min, så regnet jo med at jeg viste litt om hvordan det kunne bli.

EN UKE etter tirsdag 9.april ringte RHJ AS og sa at båten var ferdig..
Jeg og kjerringa satte oss i bilen og reise ned, spente som noen 1 klassinger på første skoledag på hvordan resultatet hadde blitt.
Endelig framme var det nesten og løpe inn får og titte på båten.
Det første som møter oss var ikke det jeg hadde trudd i det hele tatt. Alt var mye mere ekstremt detaljert og forseggjort enn det jeg har sett nede på Bornholm og på bilder av andre båter. Mange utrolig smarte løsninger på kalesjeveggene og alle glidelåser var det sydd en beskyttelse kappe over. For en jobb han har gjort og det kun på 1 UKE!!!
Kan ikke annet enn å fullrose RHJ AS for en unik service og kan trygt anbefale han til andre.. Har dere behov for ny kalesje, nye puter i båten osv... Ta kontakt med RHJ AS :-)

Her har dere noen bilder på åssen båten ble..







Jeg vil takke RHJ AS får en utrolig båtkalesje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar