tirsdag 21. mai 2013

Dagstur til Oslofjord!!!

Tok med meg 3 glade gutter i dag. Dem har aldri opplevd trolling fiske eller dorg fiske/ ikke sett åssen dyprigget fungerer.. Disse fikk sinne første sjø-ørret i dag der den største tippet 3,2kg... Hadde 5-8 ørret som gikk av..og noen c&r. Etter litt sø fiske byttet jeg plass og lovet dem litt større fisk. Reiste så til noen finne sei plasser og fikk noen heftig trippel hugg. med den største seien på 1meter..  Så dette var moro får dem.. Nå blir det vasking av båt og prioritere litt andre båter:-) få sett litt på trackern også:-) skaffet meg en suzuki 60hk men ønsker en 50hk. Er det noen som har en 50hk så bytter jeg gjerne. Suzuki har gått 150timer og med følger 1års garanti dra fuglevik marina

Sendt fra min iPhone

4 kommentarer:

  1. Heisann,
    Ser at du prater om å bytte fra 60 til 50 hk.
    Jeg har en 2001 mod 50hk 4 takt Evinrude/suzuki som ikke har gått mange timene.
    Mvh Team Herten

    SvarSlett
  2. ja men vil helst ha 04-06 samme som den motoren er og gjerne Yamaha eller Suzuki.

    SvarSlett
  3. Motoren er Suzuki men den er levert av Evinrude. Helt identisk med Suzuki, bare at det står Evinrude på siden.
    Har du en ca pris på motoren?

    SvarSlett
  4. Lov å spørre hvor i Oslofjorden dere fisket seien?

    SvarSlett