onsdag 18. januar 2012

Multimedia message

Driver og monterer eber d4 i båten. Har fjernet all elektronisk utstyr i båten. Alt blir bygget opp på nytt på vær miste cm! Da veit jeg at alt er 100% alt av lys i båten blir byttet til diode belysning. Har støpt kasse i glassfiber til dieseltanken. Og veldig mye annet. Stangorgel og trolling bar kommer til uka. Så har alt liggende uten om ekkolodd.litt i tvil Hva jeg skal ha. Takker Knut Einar hos Fiskeglede som skaffet meg billig rigger:) planen er og bli ferdig med båten til trolling-master. Men det kommer helt annpå økonomien. Ikke gratis og bytte båt. Men du må jo bytte bil og kjøpe inn nytt utstyr.!!!!

2 kommentarer:

  1. Moro med ny båt. Ja det drar på seg nor man driver på med trolling. Håper du stiller i ny båt på Trolling Master Bornholm.
    Aslak

    SvarSlett
  2. planen er og ha det ferdig. men på se litt på økonomien først. greit og få ferdig båten så får jeg se hva jeg har til overs:-)

    SvarSlett